حسین زمان درگذشت

21 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

سرویس فرهنگی ، هنری : حسین زمان ـ خوانند پاپ ایرانی ـ در سن ۶۴ سالگی درگذشت.

به گزارش سیاست گستر به نقل از ایسنا، ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در فضای مجازی خبر درگذشت پدر خود را اعلام کرده است.

 


حسین زمان به دلیل ابتلاء به بیماری سرطان پیشرفته کبد چند ماهی در بستر بیماری بود.


همچنین شب گذشته، خانواده این هنرمند اعلام کردند که احوالات «حسین زمان» وخیم است و او به بخش مراقبت‌های ویژه (ICU ) منتقل شده است.

این هنرمند همچنین مدتی پیش در فضای مجازی اعلام کرده بود که قرار است مدتی از فضای مجازی فاصله بگیرد و قادر به پاسخگویی تماس‌ها و پیام‌های خود نیست. زمان گفته بود که امیدوار است به زودی مخاطبان خود را ببیند.


حسین زمان از جمله خوانندگان پاپ ایرانی است که از دهه ۷۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.


این هنرمند پس از سال‌ها دوری از صحنه، در سال ۹۸ کنسرتی را برگزار کرد که ترکیبی از کارهای جدید و قدیمی‌اش بود؛ با این حال پس از این کنسرت، بار دیگر خبری از او روی صحنه نشد.


زمان در نشستی که در همان سال و به بهانه برگزاری کنسرتش با خبرنگاران برپا شد، بر ۱۷ سال ممنوع‌الفعالیتی در عرصه موسیقی اشاره کرده بود. البته این در حالی است که در همان مدت آلبوم‌هایی از او به نام «قصه نگفتی» (سال ۸۵) و «قرار عاشقی» (سال ۸۸) منتشر شد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن