سرویس استان ها ؛ سایر استان ها : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 10 کیلو و 700 گرم تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

سرویس استان ها ، استان گیلان :  حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.

سرویس استان ها ؛ سایر استان ها : کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعد و برق در استان‌های شمالی و غربی از جمله آذربایجان‌ غربی و شرقی، اردبیل ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران خبر داد.

سرویس استان ها ؛ سایر استان ها :  رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی از نقاط ۱۰ استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.

سرویس استان ها ؛ سایر استان ها : تورم بی‌سابقه مسکن در کشور، طی چند ماه اخیر راه خود را به چابهار هم باز کرده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان درباره نجات گردشگران گمشده در ارتفاعات جنگلی گرگان توضیحاتی ارائه‌کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های متنوع نوروزی حوزه راه و شهرسازی استان گفت: هماهنگی های لازم جهت استقرار گروه‌های خدمت‌رسان در ورودی شهرها و کنترل قیمت‌های بلیط و خدمات بعمل آمده همچنین مبحث تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گرفته است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبرداد.

در این مطلب به بررسی جزئیات جدید وام ۴۰۰ و ۱۱۰ میلیونی برای خانوارها با شرایط ویژه پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از ۱۹ ساعت عملیات جستجو، پیکر بی‌جان فرد گمشده در ارتفاعات شهرستان چرام توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کشف شد.

آبگرفتگی وسیع معابر شهر یزد

مدیر کل بحران استانداری علت آبگرفتگی وسیع معابر شهر یزد به دنبال بارندگی عصر شنبه را شکستگی سیل بند روبروی پارک کوهستان ذکر کرد و از مردم استان به ویژه شهروندان دارالعباده خواست تا از ترددهای غیرضرورری در سطح شهر پرهیز کنند.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن