استقلال به پرسپولیس رسید!

سرویس ورزشی : تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر فوتبال با شکست ملوان انزلی هم‌امتیاز تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس شد.

سرویس ورزشی : رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرویس ورزشی : لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.

سرویس ورزشی : لیونل مسی به اینتر میامی خواهد پیوست و بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا را به بازگشت پراحساس به بارسلونا و پیشنهاد پر زرق و برق عربستانی‌ها ترجیح داده است.

تیم ریلی ایران هفتم شد

سرویس ورزشی : مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده از صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خردادماه در تایلند آغاز شده و نمایندگان ایران نیز در بخش‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

وریا غفوری؛ از بازوبند تا اوین

سرویس ورزشی : وریا غفوری، یکی از خاص‌ترین کاپیتان‌های تاریخ باشگاه استقلال، بالاخره به شایعاتی که درباره او رواج پیدا کرده بود، رنگ واقعیت پاشید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سرویس ورزشی : دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی جذاب و هیجان انگیز بعد از ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس تمام شد.

سرویس ورزشی : آرات حسینی، یک کودک با استعداد اینستاگرامی است که امروز صفحه‌اش ۶ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. از همان ماه‌های اول تولد، پدرش از حرکات نمایشی و تمرینات ورزشی پسرش ویدئو‌هایی ضبط می‌کرد و با مخاطبان به اشتراک می‌گذاشت.

سرویس ورزشی : هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه به طور همزمان و با برگزاری ۸ دیدار آغاز شد که طی آن تیم های پرسپولیس و سپاهان با پیروزی برابر حریفان خود همچنان شانس قهرمانی ماندند.

حسین حسینی، ارسلان مطهری، ابوالفضل جلالی و سعید مهری همان چهار بازیکنی هستند که به باشگاه برای گرفتن مطالبات خود هشدار داده‌اند.مبلغ بدهی استقلال (۷۰۰میلیارد) نشان می‌دهد اوضاع و احوال مالی این باشگاه چقدر خراب است و هر مدیری که مدیرعاملی این تیم را بپذیرد از بدو ورود خود با چنین ابربدهی مواجه است.

در حساس ترین دیدار از هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر(۵۰) به پیروزی رسیدند و با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کردند.

پزشک تیم فوتبال پیکان آخرین وضعیت این بازیکن را پس از تصادف شدید تشریح کرد.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن