استقرار گروه‌های خدمت‌رسان به مسافران نوروزی در ورودی شهرها جهت کاهش تصادفات

18 اسفند 1401
نویسنده:  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های متنوع نوروزی حوزه راه و شهرسازی استان گفت: هماهنگی های لازم جهت استقرار گروه‌های خدمت‌رسان در ورودی شهرها و کنترل قیمت‌های بلیط و خدمات بعمل آمده همچنین مبحث تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سیاست گستر به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ ستاد سفرهای نوروزی به ریاست شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد و در طی آن مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های گیلان، اصفهان و فارس به ارائه گزارشی از برنامه‌های استان در طرح نوروزی پرداختند.  

در این جلسه علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان، مجموعه اقدامات بعمل آمده در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ توسط دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان را ارائه کرد و از هماهنگی‌های لازم میان ستادهای مختلف نوروزی استان خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی امداد خودروی جاده‌ای و ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در محورهای پر تردد ۳۰ کیلومتری شهرها که بیشترین تصادفات را دارند، اقدامات و هماهنگی‌های لازم در استان اصفهان بعمل آمده است.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در این رابطه با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده هم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هم سایر دستگاه‌های مرتبط، گروه‌هایی در ورودی شهرها مستقر شدند.  

وی اذعان داشت: با توجه به تقارن سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی و تمهیداتی در سطح استان اصفهان برای مسافرانی که به لحاظ شرعی امکان روزه داری را ندارند به عمل آمده است همچنین در ورودی‌های شهرها، ایستگاه‌های راه آهن، فرودگاه و پایانه‌ها به این موضوع توجه شده است.  

قاری‌قرآن کنترل قیمت‌ها در ایام نوروز را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، با دستگاه‌های مرتبط در کنترل قیمت‌ها هماهنگی شد تا در محدوده‌هایی که مستقیم در ارتباط با راه و شهرسازی می‌باشند اعم از بلیط و خدمات مرتبط، قیمت‌ها کنترل شود همچنین در این خصوص با سایر بخش‌ها و ستادهای استانی نیز هماهنگی لازم بعمل آمد.  

وی با اشاره به برگزاری مستمر شورای هماهنگی راه و شهرسازی در راستای استقبال از سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان به همراه کارشناسان مرتبط در این جلسات حضور دارند و برنامه ریزی‌های لازم نیز بعمل آمده است همچنین گزارشات اقدامات و جمع آوری اطلاعات نیز بصوت متمرکز در این اداه‌کل انجام می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تأکید بر اینکه مردم شایسته بهترین خدمت رسانی‌ها هستند، بیان داشت: هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم در استان اصفهان انجام شده تا در ایام نوروز ۱۴۰۲ این خدمت رسانی به بهترین شکل و در راستای آسایش افراد صورت پذیرد.  

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن