تهران بارانی می‌شود؟

27 خرداد 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ سایر استان ها : کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعد و برق در استان‌های شمالی و غربی از جمله آذربایجان‌ غربی و شرقی، اردبیل ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران خبر داد.

به گزارش سیاست گستر به نقل از همشهری آنلاین، امین حسین نقشینه به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای روز جمعه ۲۶ خرداد پرداخت و گفت: امروز و فردا (شنبه) در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه این وضعیت برای شمال اردبیل و آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان و نیز بارش‌ها و جنوب سیستان و بلوچستان تداوم پیدا می‌کند. همچنین دوشنبه در ارتفاعات آذربایجان شرقی اردبیل خراسان شمالی رگبار رخ می‌دهد و سه شنبه در گیلان مازندران خراسان شمالی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 



کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: این وضعیت دوشنبه برای سواحل دریای خزر ادامه پیدا می‌کند.

به گفته نقشینه در پنج روز آینده در شرق کشور، در منطقه زابل، مناطقی از مرکز و غرب، سواحل جنوب کشور به ویژه استان‌های غرب و جنوب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دریای عمان تا روز یکشنبه مواج و متلاطم است و تنگه هرمز و خلیج فارس نیز مواج گزارش می‌شود ضمن اینکه امروز دریای خزر نیز همین شرایط را دارد.

نقشینه گفت: برای تهران امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است و احتمال رعد و برق هم برای عصر و امشب وجود دارد.

بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵درجه و فردا به ۳۷ درجه می‌رسد، کمینه دما هم به ۲۴ درجه خواهد رسید.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن