مهندس طاهری : مبادا حراست از آرای مردم فدای مصلحت اندیشی دوستان گردد

13 اسفند 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : دلنوشته ی مهندس حمیدرضا طاهری سردبیر هفته نامه طاهر خطاب به رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان .

صحنه انتخابات را به وضوح مشاهده کردید؟ پیام ملت شریف ایران با تمامی ناملایمات، سختی های معیشتی و فشارهای اقتصادی شفاف و اشکار بود، شاکی ام اما مشارکت میکنم ولی ایا این حضور وظیفه شما و همکارانتان را در حراست و حفاظت از ارای مردم سنگین تر نمیکند؟


امروز که دشمن در تلاش خود برای تحریم انتخابات شکست خورد نوبت شماست که اعتماد مردم به صندوق ارا را حفظ کنید، فرصتی که شاید تکرار نشود و مشارکت کاهشی در مرکز استان را شتاب دهد و تنها راه برون رفت از این فاجعه شفافیت مطلق کارگزاران نظام در استان گیلان میباشد که متاسفانه هیچ پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی جهت رفع شائبه های مطرح داده نشده است.


جناب قنیریان؛ بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب این روزها دلواپسند که مبادا حراست از ارای مردم که با امید به صندوقهای ارا سرازیر شده، فدای مصلحت اندیشی دوستان گردد.


روند اخذ رای کاملا واضح و روشن است با تقدیم مدارک هویتی توسط رای دهنده اغاز و  پس از ان احراز هویت فرد صورت میگیرد، در این مرحله در قید حیات بودن و وضعیت مشارکت برای جلوگیری از شرکت مجدد وی مورد بررسی قرار میگیرد. مشخصا اخذ رای با مدارک هویتی افرادی که در قید حیات نیستند و یا یک بار اقدام به رای دادن نموده باشد در همین مرحله مقدور نخواهد گشت و در صورت احراز هویت و شرایط رای ثبت شده قانونی بوده و حفاظت و حراست از ان بر عهده شورای محترم نگهبان میباشد،


طبق اخرین اخبار منتشر شده مشارکت در حوضه انتخابیه شهرستانهای رشت و خمام ۱۶۲۵۳۷ رای بوده و منطبق بر قانون انتخابات شرط پیروزی در دور اول انتخابات کسب ۲۰ درصد ارای ماخوذه میباشد که با حساب کتابی ساده رای لازم برای پیروزی ۳۲۵۰۸ مباشد.


جناب قنبریان حال سوال مردم از شما و همکارانتان این است که چگونه جناب اقای دکتر احمدی با کسب ۳۲۲۷۳ رای پیروز انتخابات در دور اول شده اند؟


جناب قنبریان؛ شرکت کنندگان در انتخابات به خصوص ۲۹۳۴۷ نفر از طرفداران جناب اقای دکتر دلخوش به سواد ریاضیاتی خود شک کرده اند و جالب تر از همه سکوت شما و ستاد انتخابات گیلان به این شائبه بوده است.


جناب قنبریان قطعا شما بهتر از هر فرد دیگری از طبعات اینگونه شائبات در صورت اقناع نشدن افکار عمومی و بد تر از ان مطرح نشدن ان شائبات و دهن بستن در مقابل افکار عمومی و مطرح نکردن مطالبات دلسوزان نظام و کشور است، در صورت مغایرت حتی یک رای بنا به نص صریح قانون و به دور از هر مصلحت اندیشی انتخابات با هر هزینه ای میبایست به دور دوم کشیده شود که در غیر این صورت میبایست پاسخگوی ۲۹۳۴۷ نفر از طرفداران فردی که از حضور در دوم انتخابات منع شده شرعا و قانونا باشید.


حال این گوی و این میدان؛ یا پاسخی در خور و اقناع کننده مردم بدهید یا مسئولیت بی اعتمادی مردم به صندوق های رای که ارایشان را که مصداق بارز حق الناس است برای پاسداری به شما و همکارانتان سپرده اند بپذیرید.


و در پایان در چند کلام خدمت اقای دلخوش عرض کنیم: شخصی که توان دفاع از حق خود را نداشته باشد قطعا نماینده ی شایسته ای برای مردمان بزرگ رشت و حومه نخواهد بود، مردانه برای دفاع از تک تک ارایی که مردم بی منت به برای شما به صندوق ارا ریخته اند بجنگید تا شاید جبران کوچکی باشد برای تقدیر از حامیانتان، در دوم انتخابات انشالله شمارا خواهیم دید.


حمیدرضا طاهری
سردبیر هفته نامه طاهر

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن