سرویس فرهنگی ، هنری : استاد کیوان ساکت، چهره نامدار موسیقی ایران که در برنامه «تداکس تهران» در سالن برج میلاد شرکت داشت با پایه سازش به روی صحنه رفت و گفت: اجازه پیدا کردم فقط پایه سازم را به روی صحنه بیاورم!

سرویس فرهنگی ، هنری : وکلای توماج صالحی اعتراض خود را به صورت رسمی به رای صادره در دادگاه بدوی ثبت کردند و پرونده برای تصمیم‌گیری به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد شد.

سرویس فرهنگی ، هنری : ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از افسانه‌ی بایگان حمایت کرد.

سرویس فرهنگی ، هنری : مهران رجبی گفته که هیچ پیشنهادی برای حضور در فیلم‌های سینمایی در ماه‌های اخیر نداشتم.

سرویس فرهنگی ، هنری : محسن تنابنده توئیت«رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برکنار شده را که درباره سریال «پایتخت »نوشته بود، بازنشر کرد.

سرویس فرهنگی ، هنری : وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.به گزارش دیده بان ایران،هدی کوهیان (حقوقدان و عضو شورای پیگیری وضعیت هنرمندان در خانه سینما) درباره حکم صادر شده برای افسانه بایگان نوشته:«جزئیات محکومیت خانم ⁧افسانه بایگان⁩ بخاطر استفاده از پوشش ⁧کلاه⁩:

سرویس فرهنگی ، هنری :  : در پی فشارها به بازیگران زن که بدون حجاب در برخی مراسم شرکت کرده و محاکمه آنان، پس از هنگامه قاضیانی، این بار افسانه بایگان بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران هم از عرصه هنری اعلام کناره‌گیری کرد!

سرویس فرهنگی ، هنری : امیر رئیسیان وکیل توماج صالحی، خواننده رپ فارسی از برگزاری دو جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات او پس از هشت ماه خبر داد.

سرویس فرهنگی هنری : ماهایا پطروسیان که در فیلم «پرده آخر» در کنار فریماه فرجامی هنرنمایی کرده همزمان با انتشار خبر بیماری و به کما رفتن این بازیگر نوشت:«فریماه عزیز، آنچه که از تو در خاطرم مانده و همیشگی شده، زیبایی خیره کننده و توأمان توانایی های هنری بسیار بالایت بود.

سرویس فرهنگی ، هنری : طبق اعلام قوه قضاییه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات به دلیل کشف حجاب حکم جلب صادر شد.

صفحه1 از3

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن