سرویس علم و فناوری : ایلان ماسک به‌تازگی رسماً وعده داد که با تکنولوژی انقلابی در دست توسعه‌ی کمپانی نورالینک – Neuralink بازگشت بینایی بیماران را ممکن خواهد کرد.

سرویس علم و فناوری : چند روزی است که در فضای مجازی درباره آخرالزمان اینترنتی و قطعی چندماهه اینترنت بحث‌هایی مطرح است.

واتس‌اپ متفاوت می‌شود

سرویس علم و فناوری :  واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.

سرویس علم و فناوری :  فیروز نادری، دانشمند ایرانی و از مدیران پیشین ناسا در بیمارستانی در آمریکا درگذشت.

سرویس علم و فناوری :  تحقیقات جدید از نظریه اصلی فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ حمایت می‌کند.

سرویس علم و فناوری : طبق اطلاعاتی که ناسا جمع آوری کرده در ۱۲ ژوئن (۶ روز دیگر) یک سیارک با قطر ۱۵۰۰ فوت و سرعت ۷۷۳۰۱ کیلومتر برساعت از کنار زمین گذر می کند.ناسا با استفاده از تلسکوپ هایی مانند Pans-STRAAS۱ در هاوایی و «اسکای سوروی» در ایالت آریزونا آمریکا اجسام نزدیک زمین مانند سیارک ها و ستارگان دنباله دار را ردیابی می کند.

سرویس علم و فناوری : لیمو ترش، یکی از چاشنی‌های پرطرفدار به‌خصوص در روزهای گرم سال است که با ایجاد احساس خنکی، تحمل این شرایط را راحت‌تر می‌کند. این نوع لیمو علاوه بر اینکه همانند دیگر مرکبات حاوی ویتامینC است، ریزمغذی‌های دیگری نیز دارد که گنجاندن آن در رژیم غذایی برای تامین نیازهای بدن موثر خواهد بود.

سرویس علم و فناوری : قرارداد جدید با AST SpaceMobile به این معنی است که ای‌تی‌اندتی برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای از طریق تلفن‌های هوشمند، یک گام به مشتریانش نزدیک‌تر شده است.

سرویس فناوری: ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که لیندا یاکارینو جانشین او می‌شود و مدیرعامل جدید توییتر خواهد بود. ماسک گفت که خودش از این به بعد مدیر اجرایی توییتر خواهد بود.

اهمیت تبلیغات ویدئویی

اختصاصی سیاست گستر | سرویس علم و فناوری | سید نیما مجتبایی : ویدیوها فقط سرگرم کننده نیستند،‌ بلکه یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب و نشان دادن این که شما و برند شما و مشتریان و موکلانتان چه کاری انجام می دهید، هستند.

اهمیت و تاثیر تبلیغات اینترنتی

اختصاصی سیاست گستر | سرویس علم و فناوری | سید نیما مجتبایی : تبلیغات اینترنتی قطعا به شما در هدف قرار دادن افرادی که پتانسیل آن را دارند که به مشتری بالقوه شما تبدیل شوند کمک شایانی می نماید . گیلان گرافیک با 20 سال تجربه بستر مناسبی برای تبلیغات شما فراهم نموده است.

چرا باید سایت داشته باشم

اختصاصی سیاست گستر | سرویس علم و فناوری | سید نیما مجتبایی : تصمیم داشتن یک وب سایت همانند تصمیم برای راه اندازی یک دفتر کار می باشد. دفتر کار مجازی (وب سایت) تفاوتهای بسیاری با دفتر کار حقیقی دارد، ولی از بسیاری جهات شبیه به هم هستند !!

صفحه1 از2

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن