خیلی زودتر از انتظارمان، فرازمینی‌ها را می‌بینیم

10 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

دانشمندان در بررسی‌های جدید خود به این نتیجه رسیده‌اند که ممکن است خیلی زودتر از انتظارمان، با موجودات فرازمینی دیدار کنیم. البته بیایید امیدوار باشیم که آنها رفتار دوستانه‌ای داشته باشند.

آیا ما در این جهان تنها هستیم؟ این سوال، دهه‌هاست ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده و آنها در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که به‌زودی پاسخی برای این سوال خواهیم داشت.

به گزارش سیاست گستر به نقل از خبرآنلاین، ملاقات با موجودات فرازمینی، لحظه‌ای تاریخی برای بشریت خواهد بود و می‌تواند به سال‌ها بحث و تحقیق در این زمینه پایان دهد.در یک تحقیق جدید، دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا به این موضوع که آیا موجودات فرازمینی هوشمند می‌توانند به علایم ارسال شده از زمین به اعماق فضا پاسخ دهند یا خیر، نگاهی دوباره انداخته‌اند. این دانشمندان با بررسی علایم ارسالی در تلاش‌اند که آنها را به‌ درستی به اهداف مورد نظر برسانند و چنانچه این علایم با دقت به مقصد برسند، سال ۲۰۲۹ میلادی ممکن است بتوانیم پاسخی از موجودات فرازمینی دریافت کنیم.

محققان دیگر، از قبل علایمی را از زمین به فضاپیماهای وویجر۱، وویجر۲، پایونیر۱۰، پایونیر۱۱ و نیوهورایزنز، به اعماق فضا فرستاده‌اند و این علایم اکنون به سیاره‌های نزدیک سیاره ما رسیده‌اند و چنانچه موجود هوشمندی در آن سیارات باشد، به دلیل مسافت زیاد بین ما و آنها، چند سال دیگر می‌توانیم خبری از آنها بشنویم.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن