افزایش ۳۰ درصدی استفاده مسافرین از حمل و نقل ریلی در گیلان

27 تیر 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیر کل راه آهن شمال ۲ از جابجایی بیش از ۳۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل ریلی استان در ۳ ماه منتهی به خرداد امسال خبر داد.

به گزارش سیاست گستر ، غلامحسین ولدی با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته بیش از ۳۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان ریلی منطقه شمال ۲ جا به جا شدند گفت: این تعداد در مدت مشابه پارسال ۲۳۲ هزار نفر بود.

 


وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد داشته است.


مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: این آمار نشان دهنده‌ی این است که مردم برای سفر قطار را انتخاب می‌کنند و با توجه به تعطیلات تابستانی پیش بینی می‌کنیم این روند افزایشی تداوم داشته باشد.


غلامحسین ولدی همچنین افزود: میانیگن تاخیر قطار‌های مسافری در این مدت زمان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر همه روزه یک رام قطار مسافری از مبدا رشت به مقصد تهران و مشهد داریم گفت: در ایستگاه قزوین نیز روزانه ۲ رام قطار حومه‌ای به مقصد تهرن و یک رام قطار به صورت یک روز در میان به مقصد مشهد وجود دارد.


مدیرکل راه آهن شمال ۲ افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۳۵۵ هزار تن بار جا به جا شده است که پارسال در همین بازه زمانی ۲۷۲ هزار تن بود و این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد رشد داشته است.


وی گفت: در ۳ ماه نخست سال گذشته ۴۲۸ هزار تن تخلیه بار ثبت شده بود گفت: این رقم اکنون با تغییر ۱ درصدی به بیش از ۴۳۱ هزار تن افزایش داشته است.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن