مصاف حساس ملوان بندر انزلی برابر مس کرمان

21 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

مسابقات هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا و به صورت همزمان برگزار می‌شود که ملوان بندر انزلی در دیداری خانگی و حساس به مصاف تیم مس کرمان می‌رود.

از ساعت ۱۸ فردا یکی از حساس‌ترین مسابقات این فصل در بندر انزلی و در ورزشگاه سیروس قایقران این شهر برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که بازنده اش ممکن است به لیگ یک سقوط کند.


ملوان اگرچه ۵ امتیاز بیشتر از مس دارد و با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم است، اما برای اینکه خیالش راحت شود باید امتیاز بگیرد.


ملوانی که از ۵ مسابقه ۳ باخت و ۲ تساوی داشته و با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد، اما مس کرمان از ۵ مسابقه فقط یک مساوی و ۴ باخت متوالی دشت کرده تا با ۲۱ امتیاز تا مرز سقوط و رده چهاردهم قرار بگیرد.


هر دو تیم این فصل به لیگ برتر صعود کرده اند، اما نتوانستند به خوبی یارگیری کنند و هم قدرت تیم‌های لیگ برتری باشند. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید.


ملوان هفته گذشته هم سریع‌ترین گل لیگ را خورد و هم شکست ۴ بر صفری را متحمل شد تا پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ضمن عذرخواهی از هواداران ملوان از آن‌ها بخواهد که در دو هفته پایانی تیم را حمایت کنند و مازیار زارع و بازیکنان ملوان را تنها نگذارند. در تمرین مس کرمان هم قبل از بازی با تراکتور استاندار کرمان حاضر شد تا به این تیم روحیه بدهد، ولی مس هم ۳ بر یک بازی خانگی را واگذار کرد.


برنده این مسابقه تا حد زیادی در حاشیه امنیت قرار می‌گیرد، ولی مساوی بیشتر به سود ملوان است تا مس کرمان.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن