رشد ۲۰ درصدی توزیع تخم نوغان طی امسال

09 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور، از رشد ۲۰ درصدی توزیع تخم نوغان تا این لحظه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و متذکر شد: همچنین ۵۰۰ هزار اصله نهال توت را در بین نوغانداران توزیع کردیم.

به گزارش سیاست گستر عدیل سروی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه توزیع تخم نوغان در استان گیلان از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۴ خرداد ماه ادامه دارد، اظهار کرد: تخم نوغان در ۱۱ شعبه منتخب مرکز توسعه نوغانداری در استان و هشت مدیریت شهرستانی جهاد کشاورزی توزیع می شود.

وی قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۰ هزار تومان دانست که مصوب شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی است و تصریح کرد: تخم نوغان در قالب یک شبکه توزیع حمایتی در اختیار نوغانداران قرار می گیرد.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه امسال توزیع ۴۸ هزار جعبه تخم نوغان را در سطح استان ها تدارک دیدیم، گفت: هم اکنون در ۱۵ استان در حال توزیع تخم نوغان هستیم و در استان های سردسیر متناسب با شرایط آب و هوایی توزیع را انجام می دهیم.

سروی با اشاره به انجام نوغانداری در ۲۲ استان طی سال های اخیر، خاطرنشان کرد: امسال در همه استان ها توزیع تخم نوغان خواهیم داشت.

وی از رشد ۲۰ درصدی توزیع تخم نوغان تا این لحظه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و متذکر شد: همچنین ۵۰۰ هزار اصله نهال توت را در بین نوغانداران توزیع کردیم که نسبت به میانگین ۲۰ سال اخیر، دو و نیم برابر بیشتر بوده است.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن