افزایش سرقت و مصرف، علت خاموشی های موردی روزهای اخیر گیلان

21 مرداد 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: علت خاموشی های موردی اخیر به علت مشکلات فنی ناشی از افزایش مصرف و سرقت تاسیسات بوده است.

به گزارش سیاست گستر ، محمد تقی مهدی زاده در جمع خبرنگاران با تشکر از شکیبایی مردم اظهار کرد: در برخی نقاط به دلیل سرقت تاسیسات این شرکت در گذشته و افزایش مصرف و به تبع آن افزایش فشار روی شبکه های برق شاهد خاموشی هایی بودیم که با اقدام به موقع اکیپ های عملیاتی مرتفع شده است.

 

 

وی افزود: فیوز سوختگی پست های برق ناشی از افزایش بار مصرف، دلیل دیگر خاموشی های موردی بوده که این مورد نیز با توجه به آماده باش از قبل کارکنان توزیع برق گیلان، تلاش شد در اسرع وقت برطرف شود.


مدیر عامل توزیع برق گیلان ادامه داد: فرسودگی بالای شبکه های توزیع، میراث صنعت برق از گذشته تاکنون است که در برخی مناطق موجب بروز ضعف ولتاژ و ضعف برق می شود که ضمن عذر خواهی به دلیل مشکلات حادث شده در برخی مناطق، طی سالیان اخیر تلاش گسترده ای برای بازسازی شبکه و تاسیسات فرسوده صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.


وی خاطرنشان کرد: استان طی هفته گذشته و هفته پیش رو روزهای بسیار گرم و با درجه رطوبت بالا را تجربه می کند اما تلاش شده است با مدیریت بار مصرف از خاموشی نوبتی در استان جلوگیری شود.


مهدی زاده تصریح کرد: بخش عمده مصرف مربوط به لوازم سرمایشی است و از مشترکین خواهشمندیم در استفاده بهینه از این لوازم برقی نهایت همکاری داشته باشند تا همه بتوانند از نعمت روشنایی برق استفاده کنند.


وی گفت: تمام اکیپ های عملیاتی شرکت در حالت آماده باش کامل قرار دارند و بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی در مناطق دچار حادثه هستند.


مدیر عامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: صنعت برق در کل کشور شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد و گرمای شدید هوا سبب شده است بیش از هر زمان دیگری دست یاری به سوی مردم شریف و آگاه دراز کنیم که همواره یاور خادمان خود در صنعت برق بوده اند.



وی در پایان ضمن تشکر مجدد از صبر و شکیبایی مردم گفت : خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه و عدم استفاده یک وسیله برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف (۱۱ الی ۱۷) به تنهایی می تواند بستر تامین برق پایدار برای هموطنان را فراهم کند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن