صید غیرمجاز دست درازی به سفره صیادان دارای مجوز است

14 مرداد 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیرکل شیلات گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با سوداگران و صیادان غیرمجاز گفت: صید غیر مجاز دست درازی به سفره صیادان قانونی و دارای مجوز است.

به گزارش سیاست گستر ، کورش خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گیلان در حوزه تولیدات شیلاتی سرآمد استان‌های شمال کشور است و از این ظرفیت بزرگ باید بهترین نحو بهره گرفت.

 



وی با تاکید بر لزوم برخورد با سوداگران و صیادان غیرمجاز سواحل گیلان افزود: از اصلی ترین وظایف حاکمیتی شیلات باز سازی و حفاظت از ذخایر آبزیان است و در این راستا با هیچ کسی تعارف نداریم.



مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه استمرار شغل و حرفه صیادی از اولویت‌های اصلی و اساسی در مدیریت صید و صیادی است، گفت: اجازه تعدی به ماهیان دریایی توسط افراد خارج از خانواده بزرگ شیلات را نمی‌دهیم.



خلیلی با بیان اینکه صیادان مقید به قوانین مورد حمایت ویژه شیلات هستند، اضافه کرد: برخورد شیلات با افراد غیر مجاز در برداشت ماهیان دریایی استان برابر قانون حفاظت از منابع آبزی کشور پیوسته و مستمر خواهد بود.



وی با اشاره به داده آماری اشتغال در نوار ساحلی گیلان، افزود: در نوار ساحلی گیلان ۴۶ تعاونی صیادی با اشتغال تقریبی ۴ هزار نفر از آستارا تا چابکسر در فصل صید ماهیان استخوانی که از مهرماه شروع می‌شود مشغول به فعالیت هستند.



مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه فعالیت افراد غیر مجاز در خارج از فصل صید دست درازی به سفره صیادان قانونی و دارای مجوز است، گفت: طبق قانون با صیادان غیرمجاز در سواحل گیلان برخورد می‌شود.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن