آخرین وضعیت ترافیکی کشور

26 اسفند 1401
نویسنده:  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از ترافیک سنگین در همه محورهای خروجی تهران خبر داد و گفت: هیچگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی و جنوبی کشور مشاهده نمی‌شود.

به گزارش سیاست گستر ، سرهنگ احمد شیرانی روز جمعه درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهارداشت: اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین و محدوده سیاه بیشه سنگین و تردد به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ترافیک در محور هزار سنگین است، افزود: حد فاصل جنوب به شمال محدوده سه راهی لاسم تا آب اسک با بار ترافیکی سنگین مواجه هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و بازگشت عادی و روان گزارش کرد.

سرهنگ شیرانی اظهارداشت: همه محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است و با آسمانی صاف تا نیمه ابری در این محورها مواجه هستیم.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه کرج- قزوین حد فاصل مهرویلا تا مهر شهر و محدوده گلشهر تا بهشت سکینه سنگین است. علاوه بر این، ترافیک در آزادراه تهران-قم در مسیر شمال به جنوب از میدان جهاد تا بهشت زهرا (س) نیز سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در محورهای استان آذربایجان شرقی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از بارش برف و باران در محورهای استان آذربایجان شرقی و بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد و گفت: از رانندگان و مسافران می‌خواهیم در هنگام تردد از این جاده‌ها جوانب احتیاط مانند فاصله مطمئن را رعایت کنند.

سرهنگ شیرانی به محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر اشاره کرد و گفت: این محور تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد پل‌دختر و جاده خرم آباد کوه دشت انجام می‌شود.

افزایش ۱۷ درصدی سفر نوروزی پیش از نوروز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا به تغییرات سفرهای بین استانی در ۲ روز نخست طرح نوروزی اشاره کرد و افزود: از روز ۲۴ اسفند تا صبح امروز ۲۶ اسفند؛ ۱۷ درصد افزایش تردد نسبت مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: میزان تردد خودرویی نسبت به نوروز ۱۴۰۰ افزایش ۴۲ درصدی داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از مردم و مسافران نوروزی خواست تا برنامه سفر خود را با شرایط ترافیکی تنظیم کرده و زمان سفر را به ساعات کم ترافیک منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از تصادفات جاده‌ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی است، تاکید کرد: رانندگان استراحت در حین رانندگی طولانی را حتما برای امنیت خود و خانواده در اولویت قرار دهند./ ایرنا

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/ پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن