افزایش ترافیک گذرنامه‌های تحویلی به پست گیلان

17 تیر 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیر کل پست گیلان : با توجه به افزایش تقاضا و درخواست تمدید گذرنامه توسط زائران عتبات عالیات در ماه محرم، تمهیدات لازم برای تسریع در تحویل گذرنامه زائران در نظر گرفته شده است.

به گزارش سیاست گستر ، محمد حسین هوشنگی از افزایش تعداد گذرنامه‌های تحویلی به پست استان در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا و درخواست تمدید گذرنامه توسط زائران عتبات عالیات در ماه محرم، تمهیدات لازم برای سهولت و تسریع در تحویل گذرنامه زائران در نظر گرفته شده است.

 


وی با اشاره به ورود حدود ۴۳ هزار گذر نامه به استان در سه ماه اول افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده تمامی گذرنامه‌ها به محض ورود به استان به نشانی گیرندگان ارسال خواهد شد.


وی بیشترین زمان تقاضا برای دریافت گذرنامه را در ایام منتهی به اربعین اعلام کرد و گفت: با توجه به زمانبر بودن مدت زمان صدور و تحویل گذرنامه‌ها به شرکت ملی پست، کسانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات در تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین را دارند در اسرع وقت نسبت به درخواست یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.


مدیر کل پست استان گیلان همچنین از سازوکار اندیشه شده برای رهگیری مرسولات سازمانی به ویژه گذرنامه خبر داد و افزود: به منظور رفع دغدغه متقاضیان صدور گذرنامه، شرکت ملی پست امکان دسترسی هموطنان به ویژه زائران عتبات عالیات به بارکدپستی به منظور پیگیری مرسولات حاوی گذرنامه صادره را از طریق پرتال رسمی این شرکت مهیا کرده است و متقاضیان دریافت گذرنامه می‌توانند با مراجعه به نشانی http://najatracking.post.ir از طریق کدملی نسبت به پیگیری گذرنامه خود اقدام کنند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن