اجرای ۴ طرح سالم سازی سواحل در‌ رشت

30 خرداد 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران بویژه در بخش ساحلی، اضافه کرد: در ایام تابستان امسال ۴ طرح سالم سازی دریا در ساحل امین‌آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار اجرا می‌شود.

به گزارش سیاست گستر به نقل از ایلنا از رشت، کیا عاشوری در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت، اظهار کرد: گیلانی‌ها در مهمان نوازی، عشق ورزی و ابراز محبت، شهره عام و خاص هستند.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری سواحل در گیلان، افزود: بسترسازی از استفاده درست و سالم از سواحل در گیلان و رشت فراهم شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران بویژه در بخش ساحلی، اضافه کرد: در ایام تابستان امسال ۴ طرح سالم سازی دریا در ساحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار دریا اجرا می‌شود.

 



عاشوری با تاکید بر این مطلب که جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی، توسعه حوزه کسب و کار در سواحل؛ سه موضوع مورد تاکید در بحث ساماندهی سواحل است، گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط اعم از دستگاه‌های دولتی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نیروی انتظامی و سپاه باید به سواحل شهرستان به عنوان حوزه سرزمینی و جغرافیایی شهرستان رشت نگریسته و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف فوق به کار ببندند.

وی با اشاره به طرح سالم سازی ساحل زیباکنار رشت، افزود: انتفاع ظرفیت ساحل زیباکنار باید به بومیان منطقه برسد و این مهم با ایجاد فضای کسب و کار تحقق می‌پذیرد.

سرپرست فرمانداری رشت ایام تابستان را فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوع فرهنگی و نیز معرفی و عرضه صنایع‌دستی رشت به گردشگران برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط مانند میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر متولیان امور فرهنگی با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه اقدام کنند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن