مردم با چای ایرانی آشتی کردند/تولید ۶۶۰۰ تن چای خشک

18 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

رئیس سازمان چای کشور میزان برگ سبز خریداری شده از کشاورزان گیلان و مازندران را ۳۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: مردم با چای ایرانی آشتی کرده اند.

به گزارش سیاست گستر ؛ حبیب الله جهانساز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های چای رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فصل برداشت و چین بهاره از باغات چای شروع شد، افزود: امسال شورای قیمت گذاری قیمت برگ سبز چای را به موقع اعلام کرده است.

وی قیمت برگ سبز درجه یک را ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان ذکر کرد و گفت: قیمت برگ سبز درجه دوم نیز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم تعیین شده تاست.

جهانساز با بیان اینکه تمامی کارخانجات چای برای خرید محصولات چای اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: کار خرید برگ سبز چای از کشاورزان شروع شده است.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شده است، شمار کارخانه‌های طرف قرارداد را ۱۶۸ واحد بیان کرد و گفت: این کارخانه‌ها مشغول فرآوری چای هستند و بیش از شش هزار رو ۶۰۰ تن چای خشک تاکنون تولید شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهزراعی و مکانیزه کردن باغات برای کاهش هزینه‌های تولید امری ضروری است، افزود: این مسئله سبب می‌شود تا برگ سبز کیفی تولید شود.

وی با بیان اینکه مردم با چای ایرانی آشتی کرده‌اند، افزود: امیدواریم که بتوانیم این ذائقه را حفظ کنیم و در این راستا سازمان چای بیش از ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات برای بهزراعی باغات، توسعه مکانیزاسیون و بهسازی کارخانه‌ها ارائه داده است.

وی بهره گیری از دانش فنی را برای ارتقای تولید و ضروری دانست.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن