برپایی میز خدمت به مناسبت هفته کارگر در رشت

11 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

معاون امور اقتصادی استانداری گیلان : میز خدمت با هدف شناسایی دغدغه‌های حوزه تولید و صنعت گیلان بر پا شد.

سید محمد اسحاقی در حاشیه این میزخدمت جهادی گفت: به مناسبت هفته کارگر میز خدمت در شهرک صنعتی رشت با هدف شناسایی دغدغه‌های حوزه تولید و صنعت گیلان بر پا شد.


وی با بیان اینکه با بر پایی میز خدمت جهادی فرایند اداری کاهش می‌یابد افزود: موانع مختلفی در این میز خدمت مطرح شد و دستورات لازم جهت رفع آن اعلام شد، برخی از مشکلات که نیازمند زمان بیشتر بود به کارگروه رفع موانع تولید گیلان ارجاع داده شد.


سرهنگ عباس اسکندری، رئیس بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان گفت: میز خدمت امروز با هدف خدمت رسانی جهادی به حوزه صنعتی و تولیدی گیلان به مناسبت هفته کارگر در شهرک صنعتی سپیدرود رشت برپا شد.


وی با بیان اینکه ۲۰ مدیر کل دستگاه‌های اجرای مرتبط با حوزه تولید در این میزخدمت جهادی حضور داشتند گفت: ایجاد تسهیل رفع موانع واحد‌های تولید از اهداف مهم برگزاری این میز خدمت بود.


تیمور پور حیدری، مدیر کل صنعت معدن و تجارت گیلان گفت: هر ساله به مناسبت هفته کارگر میز خدمت جهادی در شهرک صنعتی جهت شناسایی مشکلات حوزه تولید و صنعت برپا می‌شود.


وی افزود: موانع امروز توسط مدیران واحد‌های تولیدی در این میز خدمت مطرح شد و دستورات لازم جهت رفع آن موانع صادر شد و برخی از موارد که نیازمند تدابیر بیشتری بود به ستاد کارگروه رفع موانع تولید ارسال شد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن