افزایش ۱۲۶ درصدی ورود خودرو به گیلان در تعطیلات عید فطر

03 ارديبهشت 1402
نویسنده:  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به تردد بالغ بر ۴۸۰ خودرو در محورهای استان، گفت: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر سال گذشته، ۱۲۶ درصد افزایش در ورودی استان و ۱۲ درصد افزایش در خروجی استان داشتیم.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان همزمان با تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: از ۳۰ فروردین ماه لغایت اول اردیبهشت ماه سال جاری شاهد تردد ۴۸۰ هزار و ۴۳۰ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۳۱۵ هزار و ۵۶۶ دستگاه وسیله نقلیه به استان طی مدت مذکور خبر داد و اضافه کرد: همچنین شاهد خروج ۱۶۴ هزار و ۸۶۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه تعطیلات عید فطر در سال گذشته، ۱۲۶ درصد افزایش در ورودی استان و ۱۲ درصد افزایش در خروجی استان داشتیم.

نیک فهم بیشترین آمار ورودی ها را مربوط به آزادراه قزوین - رشت دانست و متذکر شد: ۱۷۵ هزار و ۱۴۰ دستگاه وسیله نقلیه از این محور وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۳۷ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محورهای مواصلاتی گیلان پر حجم، اما روان است، خاطرنشان کرد: بیشترین آمار ورود خودرو به گیلان نیز مربوط به روز گذشته، اول اردیبهشت ماه است.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن