ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد برای دانش آموزان نخبه گیلانی

19 فروردين 1402
نویسنده:  

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان گیلان : دانش آموزان پایه هفتم و دهم برای شرکت در این آزمون تا ۲۵ فروردین فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش سیاست گستر به نفل از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اسماعیل نوغانچی گفت : داوطلبان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم می‌توانند تا ۲۵ فروردین برای ثبت نام به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم ، افزود: تحصیل در پایه ششم در سال تحصیلی فعلی، کسب نمره توصیفی «خیلی خوب» در همه دروس نوبت دوم پایه پنجم در سال تحصیلی گذشته و نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از مهم‌ترین شرایط آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد است.

 وی افزود: برای شرکت در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، تحصیل پایه نهم در سال تحصیلی جاری ، داشتن حداقل معدل ۱۹ پایه هشتم در مدارس عادی در سال تحصیلی گذشته و نوبت اول پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و همچنین معدل بیشتر از ۱۸ دانش آموزان مدارس سمپاد در دی ماه گذشته هم برخی از شروط شرکت در این آزمون است.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان گیلان گفت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه اول تیر و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم روز جمعه دوم تیر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اسماعیل نوغانچی افزود: در آزمون ورودی پایه هفتم ، ۴۰۶ دانش آموز و در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ۳۱۶ نفر در رشته‌های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی پذیرفته خواهند شد.

در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموز در مدارس استعداد‌های درخشان دوره اول و دوم متوسطه در شهر‌های لنگرود، لاهیجان، تالش، ناحیه یک و دو رشت تحصیل می‌کنند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن