شروع به کار کارگروه های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین

15 فروردين 1402
نویسنده:  

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از تشکیل کارگروه های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه بندی از ۱۹ فروردین در ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش سیاست گستر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان محمد فائزی در وبینار روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق استان با اشاره به اجرای فرایند رتبه بندی فرهنگیان در کشور گفت: خوشبختانه با همکاری همه ارکان نظام اجرایی و قانون گذاری، این کار بزرگ به ثمر نشست و البته هر اتفاق بزرگی نمی تواند بدون اشکال باشد. وی با تقدیر از همراهی و سعه صدر فرهنگیان در اجرای برنامه رتبه بندی اظهار داشت: به منظور رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، کارگروه های تخصصی در اداره کل آموزش و پرورش استان و مناطق با عناوین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پشتیبانی، پرورشی و تربیت بدنی تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درباره چگونگی ثبت اعتراضات همکاران به نتایج رتبه بندی اظهار داشت:  همکارانی که در سامانه my.medu.ir به فرایند رتبه بندی خود ثبت اعتراض کرده اند، رسیدگی به اعتراضات آنان صرفاً در بستر سامانه خواهد بود و کارگروه های تخصصی در مناطق و نواحی نسبت به بررسی مدارک بارگذاری شده اصلاحی اقدام و در صورت لزوم از همکاران دعوت می کنند و مدارک آنان را مورد بازبینی مجدد قرار خواهند داد و نتیجه نهایی این اقدامات از طریق سامانه به همکاران ابلاغ خواهد شد.

فائزی با تأکید بر کارهای بزرگ انجام گرفته در آموزش و پرورش ازجمله طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: باید با همکاری و تبیین فعالیت های آموزش و پرورش زمینه آرامش جامعه و همراهی خانواده ها را در اجرای برنامه های تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

وی با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و شروع مجدد فرایند تعلیم و تربیت اظهار داشت: مسلماً با همکاری خانواده ها و آغاز دوباره کلاس های درس شاهد شکوفایی استعدادهای آینده سازان کشور و کمک به رشد و تعالی کشور خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت بهره مندی از برکات ماه مبارک رمضان در مدارس خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن ، مجالس معرفتی و اجرای منظم برنامه های صبحگاه مدارس و بیان رویکردهای آموزش و پرورش در آگاهی بخشی خانواده ها، همکاران و دانش آموزان ضروری است.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن