راه و شهرسازی گیلان پایبند تعهدات مسکن خبرنگاران نیست

17 اسفند 1401
نویسنده:  

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه راه و شهرسازی پایبند تعهدات مسکن خبرنگاران نیست، گفت: هیچ نتیجه و جواب اثربخشی از سوی این اداره کل داده نمی‌شود.

میلاد ابراهیمی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: نشست‌های بررسی مشکلات خبرنگاران هر ماهه پیگیری و اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه خانه مطبوعات مامن همه اصحاب رسانه است، افزود: رسیدگی به مشکلات و مسائل خبرنگاران و اصحاب رسانه از اولویت‌های اصلی خانه مطبوعات است.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در این مجموعه، بیان کرد: کمیته‌های پیشکسوتان، حقوقی، عکاسان، خبرنگاران ورزشی در خانه مطبوعات گیلان راه اندازی می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به انباشت مطالبات و مسائل خبرنگاران گیلان، اضافه کرد: برخی مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه سابقه بیش از سه دهه‌ای دارد و تاکنون لاینحل باقی مانده است.

وی با تاکید بر مشارکت و تعامل بیشتر خبرنگاران با خانه مطبوعات، افزود: خبرنگاران در کنار خانه مطبوعات باشند که این در کنار هم بودن‌ها منجر به گره گشایی مسائل می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با انتقاد از عملکرد ضعیف اداره کل راه و شهرسازی گیلان در قبال مسکن خبرنگاران، اضافه کرد: بیش از ۲۳۰ نفر از خبرنگاران برای مسکن خبرنگاری ثبت نام کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه راه و شهرسازی گیلان پایبند تعهدات مسکن خبرنگاران نیست، گفت: روند ثبت و پیگیری کارها برای مسکن خبرنگاران با تغییر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، در ایستگاه وعده‌ها متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مسکن خبرنگاران، هیچ نتیجه و جواب اثربخشی از سوی راه و شهرسازی گیلان داده نمی‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به رویکرد آموزشی این مجموعه، از راه اندازی دبیرخانه مرکز آموزشی خانه مطبوعات در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته تاکنون ۶ دوره آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

ابراهیمی با بیان اینکه جامعه رسانه‌ای گیلان نیاز به بروزرسانی آموزشی و محتوایی دارد، گفت: از ۵۰۰ عضو خانه مطبوعات، فقط ۳۰ نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند و این داده آماری عدم استقبال خبرنگاران از دوره‌های آموزشی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل جامعه خبری گیلان، افزود: خبرنگاران برای حل مشکلات ایده پردازی کنند و طرح و پیشنهاد ارائه دهند.

گفتنی است، در این نشست که با حضور کارشناس مسئول رسانه ارشاد و مسئول صندوق اعتباری هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همراه بود، به سوالات و مشکلات خبرنگاران در این حوزه پاسخ داده شد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن