حریق تالاب انزلی مهار شد

16 اسفند 1401
نویسنده:  

دادستان بندر انزلی از اطفای کامل آتش سوزی تالاب انزلی خبر داد.

به گزارش شفقنا، اکبر سبحانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه امشب و با اطلاع آتش سوزی در سوسر روگا تالاب بین المللی انزلی حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هکتار از تالاب بین المللی انزلی در این منطقه مورد حریق واقع شده بود، افزود: عملیات اطفاء حریق از ساعت ۲۰ آغاز و با تلاش نیروهای عملیاتی تا قبل از ساعت ۲۲ به صورت کامل اطفا شد.

سبحانی با بیان اینکه یک نفر مظنون تحت نظر است، تاکید کرد: تحقیقات مقدماتی در چهارچوب مقررات در حال انجام است.

دادستان بندر انزلی با اشاره به اینکه در گذشته پرونده هایی در رابطه با حریق عمدی تالاب در شهرستان مورد پیگیری قضایی قرار گرفته، تصریح کرد: طی ۲۰ ماه اخیر با افرادی که حریق عمدی در تالاب داشتند پس از شناسایی و تشکیل پرونده برخورد قانونی صورت گرفته است.

سبحانی تاکید کرد: دو خاطی که در دو پرونده جداگانه در خصوص آتش افروزی و حریق عمدی تالاب انزلی دست داشتند شناسایی و پس از طی مراحل قانونی به کیفر پنج سال حبس محکوم و در حال حاضر در زندان عمومی بندر انزلی تحمل حبس می کنند.

دادستان بندر انزلی گفت: دستگاه قضایی با افرادی که دست درازی و دست اندازی نسبت به اموال بیت المال دارند هیچ اغماضی ندارد.

وی افزود: بستر تالاب از اموال دولتی محسوب می‌شود و با افرادی که طی حریق عمدی قصد تصرف عدوانی آن را دارند دستگاه قضایی با قاطعیت برخورد می کند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن