در اختیار قرار دادن تالار رایگان برای ازدواج جوانان گیلانی / تا امروز ۵۱ مکان شناسایی شد

15 اسفند 1401
نویسنده:  

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای نخستین بار در کشور در کمیته‌ای تحت عنوان کمیته «سامان ازدواج» استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند که تمامی سالن‌های فرهنگی، آموزشی، تالار‌ها و سالن‌ها را شناسایی کرده تا برای ازدواج زوجین به طور رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان، در مراسم اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین و تجلیل از جوانان نخبه گیلان به مناسبت هفته جوان، اظهار داشت: پس از ۱۱ سال شورای عالی جوانان کشور به اهتمام رئیسی، ریاست جمهور احیا و تشکیل شد و به تبع آن در سطح استان‌ها و در گیلان استاندار به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان و بنده به عنوان دبیر ستاد ساماندهی، چهار جلسه استانی و بیش از ۵۰ جلسه در سطح شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی و توجه ویژه استاندار گیلان به امور جوانان، گفت: این جلسات به گونه‌ای بوده که فرمانداران و مدیران کل حضور مستمر می‌یافتند و اقداماتی که در سطح استان و شهرستان‌ها صورت گرفته، بی‌شمار است.

آرمان با بر شمردن برخی از اقدامات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برای نخستین بار در کشور در کمیته‌ای تحت عنوان کمیته «سامان ازدواج» استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند که تمامی سالن‌های فرهنگی، آموزشی، تالار‌ها و سالن‌ها را شناسایی کرده تا برای ازدواج زوجین به طور رایگان در اختیار آنان قرار گیرد. تا امروز ۵۱ مکان در ستاد ساماندهی شناسایی شده و در سامانه ثبت شده که زوجین می‌توانند با مراجعه از این مکان‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: افزایش کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد که اکثرا جوانان عزیز استان در آن سازمان‌ها عضو بوده و حضور دارند از ۱۲۱ سازمان به ۱۴۵ سازمان که در ۱۴ شبکه تخصصی شامل شبکه سلامت اجتماعی، فعالیت جهادی، شبکه امداد و نجات، مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شبکه دانش بنیان، نیکوکاری، گفتمان دینی، شبکه محیط زیست، ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه فرهنگی، گردشگری و کارآفرینی فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تلاش همه دستگاه‌ها در راستای خدمت به جوانان غیور استان است و بی‌شک جوانان عزیز در همه عرصه‌های علمی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بمانند همیشه می‌درخشند و توکل آنان به خداوند منان و توسل آنان به ائمه اطهار است و همیشه برای کشور عزیزمان و استان گیلان افتخار آفرینی می‌کنند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن