توزیع ۱۷۰ تن روغن سرخ کردنی در گیلان

17 ارديبهشت 1401
نویسنده:  

معاون بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی از توزیع ۱۷۰ تن روغن سرخ کردنی امروز در بازار گیلان خبر داد.

به گزارش سیاست گستر به نقل از ایلنا از ؛ معاون بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به ۲ کارخانه تولید روغن در گیلان گفت: کارخانه روغن کندوج صومعه سرا از بعد از عید به دلیل تغییر مالکیت تعطیل است، ولی از فردا وارد چرخه تولید می‌شود، ولی کارخانه بالک شهر صنعتی رشت با تزریق مواد اولیه، روزانه ۳۰ تا ۴۰ تن روغن تولید می‌کند که البته بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های اوکراین و روسیه از تامین کنندگان اصلی روغن خوراکی و دانه‌های روغنی در جهان هستند و جنگ این دو کشور باعث کمبود روغن در برخی کشور‌ها شده است گفت: هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی ۷۵ هزار تن مواد او لیه روغن وارد کشور کرد که سهم گیلان ۲ هزار و ۴۵۰ تن است که به کارخانه‌های کندوج و بالک تزریق شده است.

قاسم جواد زاده با اشاره به اینکه نیاز روزانه استان به روغن (سرخ کردنی و پختنی) ۱۴۰ تا ۱۵۰ تن است گفت: نیاز روزانه استان به روغن سرخ کردنی ۸۰ تا ۹۰ تن است که با تزریق ۱۷۰ تن روغن سرخ کردنی در گیلان، کمبود این محصول پرمصرف در استان تا حد زیادی برطرف می‌شود.

وی درخصوص نظارت بر بازار هم گفت: بازرسان کد دار سازمان جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، کارگروه تنظیم بازار شهرستان‌ها، قرارگاه امنیت غذایی، اتاق اصناف و پلیس امنیت اقتصادی، از کارخانه‌ها تا فروشگاه ها، بر تولید و عرضه همه محصولات غذایی به ویژه روغن نظارت کامل دارند تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن