به گزارش سیاست گستر به نقل از پلیس فتای استان گیلان : ارسال پیامک واریز سود سهام عدالت از طرف آشنایان می تواند نشان از هک شدن تلفن همراه آن ها باشد .

سرویس حوادث : مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از شهادت 3پلیس در حمله تروریسی به خودروی پشت پلیس خبر داد.

سرویس حوادث : «زیلان. ا»؛ دختر ۱۵ ساله‌ای که روز جمعه ۱۶ تیر ماه جاری با اسلحه کلت کمری و با انگیزه ناموسی به خاطر دریافت یک «اس‌ام‌اس» (پیامک) به دست پدرش به قتل رسید.

سرویس حوادث ؛ بازخوانی پرونده های جنایی : منظور از قتل در قوانین، گرفتن جان فرد دیگر بطور غیر قانونی است.قتل در سه دسته کلی قرار می گیر: قتل عمد، قتل شبه عمد، قتل خطای محض که حسب مورد هر یک مجازات و طریق جبران خسارت مخصوص خود را دارند.

سرویس حوادث : مرد جوان پولدار وقتی با دوستش به باغ دماوند رفت، هرگز فکر نمی‌کرد این آخرین سفرش باشد و با گلوله جانش گرفته شود.

سرویس حوادث ؛ بازخوانی پرونده های جنایی : یکی از ۱۰۰ پرونده جنایی عجیب و حل نشده تاریخ جنایت داستان قتل خانواده وبستر است.

سرویس حوادث ؛ بازخوانی پرونده های جنایی : اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد.

گروه حوادث :  خوراندن آبمیوه مسموم برای رسیدن به اهداف پلید مثل سرقت، سناریوی تکراری افراد شرور است که هنوز هم می‌تواند قربانی بگیرد. دلیل آن هم چیزی نیست جز اعتماد بی‌دلیل به افراد غریبه و گرفتن خوراکی از دست آنها! هرچند مجازات افراد شیاد باید قاطعانه صورت گیرد، اما گاهی هم بد نیست گوشه‌ای از نوک پیکان انگشت انتقاد ما به سمت قربانی نشانه رود و نقش قربانیان را در وقوع بزه نادیده نگیریم.

  اختصاصی سیاست گستر | حوادث | سید نیما مجتبایی : شامگاه روز جمعه پنجم خرداد سال جاری ، در حوالی لوشان بر اثر ریزش گل مرطوب از کوه بر سطح جاده ، یک دستگاه پراید تعادل خود را از دست داد و چپ کرد.

حکم اعدام دو قرآن‌سوز هتاک که اقدامات خود را در فضای مجازی منتشر می‌کردند صبح امروز اجرا شد.

سرقت میلیاردی پس از قتل زن ثروتمند

دوم دی‌ماه ۱۴۰۰گزارش قتل زنی ثروتمند به تیم جنایی پایتخت اعلام شد.مقتول زنی ۷۰ساله بود که جسد او را عروسش در داخل کمدی در خانه‌اش در شمال‌غرب تهران پیدا و پلیس را خبر کرده بود.او در تحقیقات به مأموران گفت: دو روز بود که از مادرشوهرم بی‌خبر بودیم. او به همراه پسرش که معلولیت دارد زندگی می‌کرد.

زمین لرزه ای به شدت ۳.۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، تبریز مرکز آذربایجان شرقی را لرزاند.بر اساس داده های اولیه مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت ۱۴:۱۸ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در طول طول ۴۶.۳۲ و عرض ۳۷.۹۶ رخ داد.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن