تجمع گل و لای در سطح ۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی رودبار

20 اسفند 1401
نویسنده:  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش سیل آسای باران در رودبار، گفت: حدود ۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان رودبار درگیر سیلاب و ریزش کوه و تجمع گل و لای شد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در زمان بارش سیل آسای باران و وقوع سیلاب در محدوده شهرستان رودبار در شامگاه پنجشنبه، ۱۸ اسفند ماه، اظهار کرد: بارش شدید باران و وقوع سیلاب، منجر به ریزش سنگ و تجمع گل و لای در بخش وسیعی از سطح راه های مواصلاتی شهرستان رودبار شد.

وی افزود: بیش از ۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان رودبار از جمله مقاطع زیادی از آزادراه رشت - قزوین و محورهای منجیل - لوشان(جاده قدیم)، منجیل - رودبار، رودبار - امامزاده هاشم(جاده قدیم)، منجیل - گیلوان و محورهای فرعی توتکابن - بره سر و لوشان - کلیشم درگیر سیلاب و ریزش کوه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه چندین اکیپ راهداری شامل راهداران و ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک بلافاصله با حضور در مقاطع تحت تاثیر سیلاب، نسبت به ریزش برداری، پاکسازی و بازگشایی راه ها اقدام کردند، گفت: عملیات ریزش برداری، پاکسازی و بازگشایی راه ها در بیش از ۳۰ مقطع از راه های مواصلاتی شهرستان رودبار انجام شد.

نیک فهم از اجرای عملیات راهداری توسط ۳۱ راهدار خبر داد و متذکر شد: تعداد ۱۷ دستگاه ماشین آلات(شامل ۱۵ دستگاه متعلق به راهداری و دو دستگاه متعلق به بخش خصوصی) در این عملیات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تعداد چهار دستگاه خودروی آتش نشانی برای کمک به پاکسازی و شستشوی سطح راه ها در این عملیات مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: به غیر از محور پونل - خلخال که به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، سایر راه های مواصلاتی و محورهای شریانی استان باز و ترافیک در آنها در جریان است.

مدیرکل راهداری گیلان همچنین از وقوع یک مورد تخریب کناره جاده ناشی از بارش باران در شهرستان فومن، محدوده ماکلوان - فومن(لارچشمه) خبر داد و اضافه کرد: تردد در این محور نیز با احتیاط در جریان است؛ اقدامات لازم انجام شده و و در حال برآورد خسارت جهت انجام عملیات راهداری هستیم.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن