افتتاح و بهره برداری از ۵۸ پروژه در بندرانزلی

11 بهمن 1401
نویسنده:  

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: در دهه فجر امسال ۵۸ پروژه و طرح به مبلغ ۳۹۳ میلیارد تومان افتتاح می شود.

محمد پورخوش سعادت عصر امروز، ۱۱ بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۵۸ پروژه و طرح به مبلغ ۳۹۳ میلیارد تومان در حوزه های مختلف شهری و روستایی افتتاح می شود.

فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه در یک بازه ۱۰ روزه اقدامات لازم برای لایروبی تالاب انزلی در بلوار قدس آغاز شده، گفت: با این اقدام انتظار می رود این بخش از تالاب وضعیت مناسبی پیدا کند و هم اکنون تجهیزات لازم از سوی اداره کل بنادر استان مستقر شده است.

وی تاکید کرد: در گذشته نسبت به آبخیزداری، ورود فاضلاب همچنین ورود رسوبات به داخل پهنه مرداب و تالاب انزلی غفلت های مختلفی صورت گرفته که امیدواریم در دولت ایران قوی بتوانیم حال تالاب را خوب کنیم و به تبع آن برای شهروندان و همه کسانی که رزق و روزی‌شان از تالاب کسب می شود کمک حال باشیم.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به پیگیری حریم دریا و تالاب، گفت: خروج عرصه‌های جامع و تفصیلی شهری همچنین طرح های هادی روستایی با قوت در حال پیگیری است و به شدت دنبال این هستیم که موضوعات مرتبط با مردم حل و فصل شود و بنای خود را گذاشتیم آن چیزی که مردم می خواهند اجرایی و عملیاتی شود.

پورخوش سعادت در خصوص الحاق سه محدوده پیل علی باغ، چراغ پشتان و ماراگوده، تصریح کرد: جلسات مختلفی برگزار کردیم و استاندار گیلان دستورات اولیه را دادند و ما به سمت الحاق می رویم و فرایند اداری در حال انجام شدن است و امیدواریم با کمک شهرداری الحاق این مناطق که در حاشیه شهر هستند در اسرع وقت انجام شود.

وی با اشاره به جهاد خانه سازی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: تاکنون ۲۴۰۰ واحد را توانستیم برای انزلی به ثبت برسانیم و انزلی رتبه اول استان را دارد.

فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه فرایند انجام کار در کولیور آغاز شده، افزود: پروژه ۲۵۰ واحدی نیز در بشمن به زودی کلنگ زنی خواهد شد که امیدواریم با تجمیع امکانات و حمایت همه ادارات شهرستان و استان در همین حوزه که تاکنون رتبه یک استان را داریم در مرحله اجرایی نیز بتوانیم اقدامات عملی دولت را به مردم نشان دهیم و تعداد زیادی از شهروندان را خانه دار کنیم.

وی با اشاره به اجرای عملیات شبکه آب آشامیدنی روستاهای غرب شهرستان، تاکید کرد: عملیات این پروژه باعث مشکلاتی برای مردم انزلی شده که با پیگیری‌های صورت گرفته باید بتوانیم هرچه زودتر این فضا را مدیریت کرده و به گونه ای پیش برویم که ضمن خدمت رسانی، مشکلاتی که در حوزه شهری ایجاد شده را به حداقل برسانیم.

فرماندار بندر انزلی تصریح کرد: به عنوان نماینده دولت در شهرستان اجازه نخواهم داد کار غیر قانونی صورت گیرد و هر کسی را که فکر می کند می تواند فرا تر از قانون باشد باید به دست قانون بسپاریم.

وی گفت: مصوبه شورای تامین استان مبنی بر برخورد جدی با ساخت و ساز غیر مجاز همچنین مصوبه برخورد با تغییر کاربری های غیر مجاز با جدیت در سطح شهرستان بندر انزلی اجرا می شود.

پورخوش سعادت با تاکید بر اینکه عدالت، سرلوحه شعارهای دولت ایران قوی است، یادآور شد: انتظار دارم روسای ادارات شهرستان نیز در سطح رئیس اداره در تراز جمهوری اسلامی برخورد کنند و عدالت سرلوحه کارهایشان باشد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن