تعیین تکلیف بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های جرایم کارفرمایان بدهکار گیلانی

04 شهریور 1402
نویسنده:  

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از رسیدگی به پرونده‌ی بیش از هزار و ۶۰۰ کارفرمای بدهکار در استان خبر داد.

به گزارش سیاست گستر ، کیوان مرتضوی گفت : با توجه به مهلت ثبت نام کارفرمایان گیلانی برای استفاده از شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای در استان از ابتدای خرداد تا پایان مرداد امسال ، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۵ کارفرما در سامانه es.tamin.ir درخواست خود را ثبت کرده اند که از این تعداد ، هزار و ۶۵۱ پرونده معادل ۷۱ درصد تعیین تکلیف شدند.

 



وی با بیان اینکه این کارفرمایان علاوه بر برخورداری از بخشودگی جرائم ، بدهی‌های خود را تقسیط و در برخی موارد یکجا پرداخت کرده اند، افزود: کارفرمایانی که در روز‌های آخر مرداد درخواست خود را در سامانه ثبت کرده و یا برای تکمیل مدارک اقدام کرده اند پرونده آن‌ها هنوزباز است.


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به استقبال کارفرمایان گیلانی از این طرح ، گفت: با توجه به مشوق‌های حمایتی ابلاغی در نیمه مرداد امسال مبنی بر پایداری اشتغال در کارگاه ، به عنوان یکی از شرایط بخشودگی ، با رسیدگی پرونده ۵۵ کارفرمای دیگر در استان ، پیش بینی می‌شود تعداد کارفرمایان برخوردار از شرایط بخشودگی به بیش از هزار و ۸۰۰ نفر در گیلان برسد.


کیوان مرتضوی افزود: با اجرای این طرح ، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات تامین اجتماعی گیلان از کارفرمایان تعیین تکلیف شد.


به گفته وی: ادارات شهرستان‌های رشت ، رضوانشهر ، بندرانزلی ، آستانه اشرفیه ، فومن و لنگرود بیشترین ثبت تقاضا و بالاترین تعداد درخواست‌های تعیین تکلیف شده را در این مدت به خود اختصاص دادند.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

نظر شما

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن