تحریریه سیاست گستر

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

نشانی وبگاه: http://www.instagram.com/siasatgostarofficial/ پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : دلنوشته ی مهندس حمیدرضا طاهری سردبیر هفته نامه طاهر خطاب به رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان .

سرویس علم و فناوری : ایلان ماسک به‌تازگی رسماً وعده داد که با تکنولوژی انقلابی در دست توسعه‌ی کمپانی نورالینک – Neuralink بازگشت بینایی بیماران را ممکن خواهد کرد.

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: طی ۳۶ ساعت آینده شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و وزش باد شمالی و کاهش دما و بارندگی به ویژه طی بعدازظهر و شب مهیاست.

به گزارش سیاست گستر به نقل از پلیس فتای استان گیلان : ارسال پیامک واریز سود سهام عدالت از طرف آشنایان می تواند نشان از هک شدن تلفن همراه آن ها باشد .

سرویس استان ها ؛ استان گیلان : با وجود اینکه امسال، سال نیاور زیتون‌کاران گیلانی است، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش‌بینی کرده که ۲۲ هزار بهره‌بردار این محصول، ۱۶ هزار تن زیتون برداشت کنند.

سرویس اقتصادی : امروز بازار ارز با گپ مثبت بازگشایی شد و قیمت دلار در کانال ۵۲ هزار تومانی قرار گرفت. روند قیمت این اسکناس در پایان معاملات روز جاری کمی تعدیل شد و دلار به کانال ۵۱ هزار تومانی برگشت و با قیمت ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

صفحه1 از117

لوگو سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر با مجوز رسمی از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای شماره ثبت : 79142  به تاریخ : 1395/12/16

آدرس اینترنتی : www.siasatgostar.ir

آدرس ایمیل : info@siasatgostar.ir

تماس با سردبیر : 09385386207

بیشترین نظرات

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن