چاپ کردن این صفحه

تعداد بیماران بستری کرونایی در گیلان دو رقمی شد

17 ارديبهشت 1401
نویسنده:  

پس از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا در گیلان، برای نخستین بار تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان به کمتر از ۱۰۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : پس از شیوع ویروس کرونا در گیلان ، برای نخستین بار تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان به ۹۲ بیمار رسید که ۲۲ نفر آن‌ها بدحالند.

دکتر فردین مهرابیان با اشاره به بستری ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی گیلان ، افزود: با بستری ۷ بیمار جدید در این مدت در بخش ICU ، در حال حاضر ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری اند.

وی روند کاهشی تعداد بیماران بستری در گیلان را مطلوب دانست و همچنان بر دریافت به موقع واکسن کرونا از سوی شهروندان تاکید کرد.

تحریریه سیاست گستر

تحریریه خبر پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر

پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر رسانه‌­ای مستقل، با هدف انتشار اخبار و تحلیل­­‌های مفید مرتبط با رخداد‌های مهم روز ایران و جهان است. پایگاه خبری تحلیلی سیاست گستر مجوز خود را از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت : 79142  در تاریخ : 1395/12/16 اخذ نموده است .

هدف اصلی «سیاست گستر» تمرکز بر مسائل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه است . البته بدون آن که از ابعاد دیگر غفلت کند یا اخبار حوزه­‌های دیگر (بین‌­الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. انعکاس و تحلیل درست اخبار بدور از سلایق شخصی و جهت گیری سیاسی خاص و در اولویت قرار دادن مباحث تخصصی و کارشناسی . دوری از انتشار شایعات و اخبار فیک ، همچنین خبرهای دارای منابع ناموثق . انعکاس دردهای جامعه و مشکلات مردم پلی محکم و بی طرف بین مردم و مسئولسین (مشکلات مردم را برای مسئولین منعکس نموده و متقابلا جواب مسئولین را به سمع و نظر مردم می رسانیم). تلاش برای ایجاد فضایی سالم و منطقی برای اظهارنظر دربارهٔ اخبار، تحلیل‌ها و موضوعات روز بالابردن سواد سیاسی جامعه

وبگاه: www.instagram.com/siasatgostarofficial/

آخرین‌ها از تحریریه سیاست گستر

موارد مرتبط

ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به سیاست کوکی ها. من در سایت از کوکی ها استفاده می کنم. قبول کردن